Sunday, July 13, 2014

TIPS SEGAR BERPUASA SEPANJANG HARI

alhamdulillah beberapa hari ini mengamalkan sahur bersama vivix,
puasa nda penat? ish penat juga lah ada pula puasa nda penat… kan bulan penuh dugaan tu, tapi yang bestnya bab bangun dari tidur, berbeza tanpa pengambilan vivix, mata akan jadi berat bila bangun, badan apatah lagi berat sungguh. tapi dengan pengambilan konsisten vivix setiap kali selepas bersahur saya akan berjaga sampai ke pagi, lepas solat subuh baca quran 1-3 muka surat. Kemudian kalau mengantuk, imam masjid bagi petua suruh mandi supaya hilang mengantuk. so dalam mandi tu buat lah kerja sikit dalam tandas bersih2 kan bilik mandi, basuh baju segala. aik apa pasal terlebih rajin ni??? ini mesti kesan anti oksida yang diambil. ah… harap2 raya ni bonus lah dapat kulit licin.


tapi apa yang boleh saya kongsi disini selama 3 botol pengambilan vivix, alhamdulillah resdung saya sudah hilang… aik pandai hilang juga. ingatkan saya akan selama-lamanya bersin di pagi hari tapi kali ni tercari2 pula bersin tu. dalam tempoh 3 bulan pengambilan saya juga tidak lari dari proses krisis pemulihan…. demam, hidung tersumbat, lendir yang saya tidak pernah lihat keluar dari hidung. menurut pembacaan saya selsema, bersin, hidung tersumbat merupakan proses detoksifikasi oleh tekak, keasidan yang tinggi dalam badan, kawal selia proses akibat peparu yang lemah dan kadar toksin yang tinggi di peparu.

Keadaan ini disebabkan oleh toksin yang telah tertimbun di dalam tubuh bagi jangka masa yang lama, sisa2, makanan berkimia, lemak dan stress ditambah diet tidak seimbang, kurang tidur, antibiotik.

Sempena bulan promosi beli 6 percuma 1 ini, rasanya waktu terbaik untuk kita mencuba manfaat tonik ajaib berwarna ungu pekat dari Shaklee ini. Niatkan badan yang sihat untuk tambah ibadah kita. 

Mau pesan? call/ wassap 0178671223 - Jalita

No comments:

Post a Comment