Thursday, July 3, 2014

ANTI PENUAAN PADA TAHAP SELULAR

Vivix ™ merupakan produk supplemen revolusionari anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap selular.

Mencegah penuaan di peringkat selular. Setiap hari sel anda diserang dengan tekanan, diet tidak seimbang dan toksin alam sekitar. Lebih banyak serangan dihadapi, lebih tinggilah peluang mendapat penyakit berkaitan kesan penuaan yang bakal dihidapi. Lindungilah sel-sel tubuh anda secara semulajadi.
Radikal-radikal bebas yang memusnahkan sel tubuh


Minuman campuran botani Vivix ™ merupakan revolusi penemuan dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unit botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdir daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan.

empat bahan utama dalam Vivix ™ 

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix ™ telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap selular;
  • Melindungi dan membaiki selular DNA
 Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix ™ mengaktifkan satu pengawalan genetik utaman yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.
  • Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun oleh Sel-Sel
Mithochondoria (penjana tenanga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondoria menurun fungsi sel turun menurun. Ramuan Vivix ™ menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.
  • Penimbunan Protin AGE
Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.


Saiz sajian : 1 sudu teh (5ml)


Tidak dapat tidak kita tidak dapat mengawal penyumbang kepada kerosakan DNA kita walaupun kita mampu menjaga diet kita kerana pencemaran-pencemaran lain sedia ada menyumbang dan adalah mustahil untuk kita mengelakkannya. Sebagai langkah penjagaan kesihatan Vivix ™ berupaya mengembalikan / memulihkan DNA kita kerana kandungannya yang boleh berperanan sebagai antioksida secara semulajadi. Tidak hairanlah selepas beberapa botol penggunan Vivix ™ kita mendapat kulit yang cantik kerana sel yang sihat menyumbang kepada kulit yang sehat.  Jadi apa tunggu lagi jom cantik dan sehat dengan Vivix ™ .

Berminat? Call / Wassap ; 0178671223 Jal

No comments:

Post a Comment