Tuesday, June 17, 2014

NUTRI WHITE CANTIK SEMULAJADI


Assalammualaikum wbt….


Pagi yang indah ini saya mahu berkongsi mengenai penjagaan kulit 'SKIN CARE' dari Shaklee… Asyik2 makanan tambahan, tapi perempuan ni lain kecenderungannya maklumlah cantik & perempuan tidak dapat dipisahkan. Fitrah kan….  Jadi kalau wanita di sana tercari-cari produk penjagaan kecantikan untuk wajah apa kata cuba pula rangkaian penjagaan kulit dari Shaklee ni. Kenapa mesti pilih Shaklee? hehehehehehe  sebab2 nya;


- Dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat.

- 3 tahun pembangunan produk
- Pemilihan bahan aktif dan mentah diperolehi daripada 16 negara.
- Ujian yang menyeluruh.
- Unik, pengwujudan eksklusif pelbagai dimensi pendekatan untuk pemutihan.
- Ramuan gabungan yang optimum.
- Selamat dan berkesan.
- Vitamin C derivatif (ascorbyl/glucoside) ramuan selamat dan terbukti yang digunakan dalam formula kami untuk mendapatkan manfaat yang maksimum tanpa risiko kesan sekunder.
- Patent-pending whiten-16 adalah campuran daripada 16 nutrien botani yang kuat, yang membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan kulit lebih putih, kulit lebih cerah dan bercahaya.




P/S saya ada customer yang repeat oder sampai 4x (dia ni bukan calang2 customer tau, kira somebody jg lah) … dasyat jg penangan Nutri White ni, banyak nya skin care yang well known di pasaran tapi nutri white pun ada kekuatannya sendiri. Saya sendri pengguna Shaklee skin care, sudah banyak saya cuba Estee Lauder, Clinique, SK-II, huhuhu tp akhirnya saya memilih Shaklee sebab saya percaya pada Research & Development yang dilaburkan. Ok lah makan vitamin untuk dalaman jadi kita touch up pula rangkaian Skin Care untuk luaran. Biar cantik itu sehat semulajadi.

Sekian, sharing is caring.

Mau cantik dan sehat semulajadi? bah sms/ wassap jak 0178671223 Jalita (nanti sy call balik)
ok chow mau breakfast dulu.

No comments:

Post a Comment