Friday, June 20, 2014

ALLERGIK DARI UMUR BELASAN TAHUN AKHIRNYA PULIH



alhamdulillah segala puji bagi Allah kerana telah memperkenalkan produk yang bukan ubat tetapi dengan izinNya telah memberi kesan positif terhadap diri sendiri & dikongsi dengan orang lain manfaatnya. saya sentiasa pesan diri sendiri benda ini tidak menyembuhkan Allah yang menyembuhkan. 
Ini pengalaman pengguna yang sama-sama berkongsi manfaat menggunakan produk shaklee. Allergik yang dialami sekian lama dari umur belasan tahun. Pengambilan Sustained Release Vita -C & B-Complex dari Shaklee secara konsisten akhirnya membuahkan hasil. Kalau saya sendiri mengguna mungkin saya rasa kebetulan tapi, kebanyakan pelanggan yang mengadu hal sama iaitu allergik tiap kali termakan udang atau makanan laut gatal2 akan menyerang saya kongsikan vitamin yang saya ambil. Ini antara yang sudi berkongsi hasil pengambilan vitamin tersebut.  betapa gembiranya pelanggan tersebut melihat perubahannya dan tidak perlu lagi bergantung dengan krim2 yang dibeli di farmasi. Saya pun pernah krim2 gatal ni memang antara barang wajib dalam beg tangan, sebab kalau silap makan jawapnya berdarah lah kulit sebab digaru gatal yang teramat sangat. 
ok, sekian, nantikan pula sharing saya untuk anak2 yang eczema untuk entri akan datang. 







BERMINAT? dapatkan dari saya pengedar bebas Shaklee kawasan Lahad Datu 0178671223 Jalita
kerana yakin aku jujur….

No comments:

Post a Comment