Thursday, October 9, 2014

BAWA ANAK-ANAK KENAL ORANG UTAN DI SEPILOK, BATU 14 SANDAKAN

SEPILOK 30TH ANNIVERSARY….
Cuti gantian hari raya qurban dimanfaatkan oleh Encik Suami dengan membawa anak-anak pergi melawat pusat pemulihan orang utan di tempat yang terkenal SEPILOK ( saya duduk diam2 di rumah sebab morning sickness & tak larat mau jalan2)… saya tabik encik suami suka dedahkan anak-anak mengenal haiwan maklumlah saya ni paranoid haiwan… huhuhu kucing, cicak, lipas, belalang pendek cerita dari sekecik2 serangga hingga sebesar2 haiwan. Tapi tak bermakna saya benci haiwan cuma saya tiada kudrat melawan ketakutan haiwan2 ini. (mungkin kena cuba nasib ikut fear factor :P)  

Di sini saya kongsikan gambar-gambar sepanjang lawatan ke pusat pemulihan orang utan SEPILOK, Sandakan Sabah. 
untuk makluman… tiket masuk RM 5 (dewasa) RM 2 (kanak-kanak) 



Bernasib baik sempena ulang tahun yang ke-30 SEPILOK boleh tengok BERUANG  percuma


No comments:

Post a Comment